Klantenservice | Transport

Transport | Meestgestelde vragen



  • Zijn er bezorgkosten?
  • Op welke tijden leveren jullie?
  • Moet er iemand thuis zijn voor de levering?
  • Welke transporteurs gebruiken jullie


  • Aflevermoment

    Voor uw gemak heeft u een eigen afleverdatum kunnen kiezen. Deze heeft u kunnen invullen tijdens het bestelproces. De afleverdatum staat ook op uw bestelbevestiging of is persoonlijk met u afgestemd.

    Ook handig wanneer u uw vloer alvast wilt bestellen, maar nog niet wilt ontvangen. Zo weet u zeker dat uw vloer er is wanneer u de vloer nodig heeft. Bijvoorbeeld wanneer u uw nieuwe huis gaat betrekken en u alles op elkaar wilt afstemmen.

    Leveringsmogelijkheden

     

    Wij leveren van 08:00 tot 18:00 op werkdagen. Op zaterdagen, zondagen en feestdagen leveren wij niet. Wij nemen geen oude vloeren mee retour.

    Let op: U dient thuis te zijn om te tekenen voor ontvangst van de vloeren. Tevens is het belangrijk dat u de levering zorgvuldig inspecteert.

    Bestellingen per palletvracht worden tot aan uw voordeur geleverd. Helaas levert onze transporteur niet in huis. Dit heeft te maken met aansprakelijkheid. Een pallet met een pompwagen binnenrijden in een woonhuis kan vaak leiden tot schade. Iets wat we uiteraard niet willen. Tevens is het niet mogelijk om met een palletwagen over grind en zandpaden te rijden.

    U kunt kiezen voor een full service levering. Dan leveren de transporteurs wel in huis. Ze komen dan met 2 mensen en stapelen de pallet af. Ook nemen ze de verpakking mee. Een full service levering kost 150 euro.

    U kunt ook kiezen voor een tijdlevering. Hierbij kunt u in de ochtend of middag een specifieker tijdslot kiezen, waarbij de vloer dan wordt geleverd tussen 1, 2 of 4 uren. Dit brengt extra kosten met zich mee.

    Transporteurs

     

    Wij maken gebruik van Vos Logistics, DPD, Rotra en van den Heuvel. Vloeren vanaf 14m2 worden verzonden via Vos Logistics. Zij sturen u één dag van tevoren een sms, waarin een tijdspanne van levering staat aangegeven. De extra service van Vos Logistics is dat u een half uur van te voren gebeld wordt wanneer uw vloer afgeleverd wordt. Als wij uw pakketten met DPD worden verzonden dan ontvangt u een T&T van ons.

    Moet er een pallet mee in de lift? Neem dan contact op met de backoffice (085-7730108), dit is namelijk afhankelijk van de afmetingen van de lift.