Klachten en suggesties

Bent u niet tevreden met onze producten of service of mocht u suggesties hebben, dan horen wij dit graag.
U kunt daarvoor het beste telefonisch contact opnemen via 085-7730108 op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur.

Heeft u onverhoopt een slechte ervaring met onze service, dan verzoeken wij u vriendelijk het onderstaande formulier in te vullen en op te sturen, zodat we direct kunnen zien waarover het gaat en u direct kunnen helpen. We bellen u zo snel mogelijk op, geven waar gewenst advies en zoeken samen met u een passende oplossing.

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen dient u de Garantiebepalingen goed te lezen en daarna het onderstaande formulier volledig in te vullen. Na ontvangst nemen we binnen 5 werkdagen contact met u op.

Naam*
Adres*
Postcode*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
E-mailadres*
Ordernummer*
Heeft u de vloer zelf gelegd?*
Beschrijf uw klacht zo gedetailleerd mogelijk:
Upload uw factuur + duidelijke foto's*

File(s) size limit is 20MB.