Klantenservice | Klachten

Klachten | Meestgestelde vragen



  • Waarom moet ik een serviceformulier invullen?


  • Niet tevreden ?

    Bent u niet tevreden met onze producten of service of mocht u suggesties hebben, dan horen wij dit graag. U kunt daarvoor het beste telefonisch contact opnemen via 085-7730108 op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur.

    Heeft u onverhoopt een slechte ervaring met onze service, dan verzoeken wij u vriendelijk het onderstaande formulier in te vullen en op te sturen, zodat we direct kunnen zien waarover het gaat en u direct kunnen helpen. We bellen u zo snel mogelijk op, geven waar gewenst advies en zoeken samen met u een passende oplossing.

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen dient u de Garantiebepalingen goed te lezen en daarna het onderstaande formulier volledig in te vullen. Na ontvangst nemen we binnen 5 werkdagen contact met u op.


    Het is belangrijk om het serviceformulier zorgvuldig en volledig in te vullen, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.

    Klachtenformulier

     

    Naam*
    Adres*
    Postcode*
    Woonplaats*
    Telefoonnummer*
    E-mailadres*
    Ordernummer*
    Heeft u de vloer zelf gelegd?*
    Beschrijf uw klacht zo gedetailleerd mogelijk:
    Upload uw factuur + duidelijke foto's*

    File(s) size limit is 20MB.