Klantenservice | Garanties

Garanties | Meestgestelde vragen



  • Wat valt wel en niet onder de garantie?
  • De batchnummers komen niet overeen
  • Bij mijn bestelling zaten een of meerdere beschadigde pakken
  • Hebben jullie stoffeerders?
  • Kunnen jullie nog iets betekenen buiten de garantieperiode?


  • Op deze pagina vindt u alle relevante informatie over de garanties van Handyfloor. Op deze pagina kunt u informatie vinden over:

  • verschillende batchnummers
  • beschadigde pakken
  • stoffeerders
  • garantievoorwaarden
  • Batchnummers

     

    Het zou kunnen dat u in uw bestelling verschillende batchnummers hebt. Normaal gesproken zou er geen kleurverschil moeten zijn bij verschillende batchnummers, maar kijk even in de pakken en meng deze zo veel mogelijk. Komt u tot de conclusie dat er wel kleurverschil is? Neem dan contact op met onze afdeling backoffice op het telefoonnummer 085 7730108

    Beschadigde pakken

     

    Zitten er beschadigde pakken bij uw bestelling? Dit is enorm vervelend. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact op met Handyfloor, zodat er samen met u naar een realistische oplossing gekeken kan worden. U kunt onze backoffice bereiken op het telefoonnummer 085 7730108

    Stoffeerders

     

    Wij hebben geen stoffeerders in dienst. U dient zelf contact op te nemen met deze stoffeerders en u maakt hier zelf afspraken mee. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gemaakte afspraken met een stoffeerder .

    Wel zijn meerdere stoffeerders bekend met onze producten. Normaal gesproken moet u rekening houden met ongeveer €15 - € 35 aan legkosten per m².

    Let op bij het inplannen van de stoffeerder. De levertijd/ datum is slechts een indicatie. Zodra de levering plaats zal vinden ontvangt u de dag ervoor een sms van onze transporteur. Voor meer informatie over uw leverdatum, kunt u contact opnemen met de backoffice via het telefoonnummer 085 7730108.

    Indien u de vloer zelf legt, zorg dan dat u de leginstructies goed volgt. Loopt u alsnog tegen problemen aan? Neem dan contact op met onze afdeling aftersales (085 7730108), zij helpen u graag verder!

    Garantievoorwaarden

     

    Afhankelijk van de door u gekozen vloer heeft u tot 15 jaar garantie op uw vloer. Wilt u weten wat er allemaal onder de garantie valt, lees de garantievoorwaarden goed door. Buiten de garantieperiode zijn wij niet in de mogelijkheid om extra service te leveren.

    Wanneer uw beschadiging onder de garantie valt, kunt u het klachtenformulier op de website invullen. Zodra deze compleet is ingevuld zal de backoffice contact opnemen en in samenwerking met de leverancier op zoek gaan naar een passende oplossing. Lees de garantievoorwaarden vooraf wel goed door, dit voorkomt teleurstellingen.

    Mocht uw beschadiging niet onder de garantie vallen, dan kunnen wij niets voor u doen.