Klantenservice | Garantie
Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je alle relevante informatie over de garantie van Handyfloor. Op deze pagina kunt u informatie vinden over:
Batchnummers
Het zou kunnen dat je in jouw bestelling verschillende batchnummers hebt. Normaal gesproken zou er geen kleurverschil moeten zijn bij verschillende batchnummers, maar kijk even in de pakken en meng deze zo veel mogelijk. Kom je tot de conclusie dat er wel kleurverschil is? Neem dan contact met ons op.
Beschadigde pakken
Zitten er beschadigde pakken bij jouw bestelling? Dit is enorm vervelend. Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Handyfloor, zodat er samen met je naar een snelle oplossing kunnen vinden.
Legservice
Handyfloor werkt uitsluitend met professionals. Zij staan dan ook garant voor kwaliteit. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de professional. Mocht je problemen ervaren met de kwaliteit dan kan je rechtstreeks contact met hen opnemen.
Garantievoorwaarden
Afhankelijk van de door jouw gekozen vloer heb je tot 15 jaar garantie op jouw vloer. Wil je weten wat er allemaal onder de garantie valt, lees de garantievoorwaarden goed door. Buiten de garantieperiode zijn wij niet in de mogelijkheid om extra service te leveren.
Wanneer jouw beschadiging onder de garantie valt, kan je het klachtenformulier op de website invullen. Zodra deze compleet is ingevuld zullen wij contact opnemen en in samenwerking met de fabrikant op zoek gaan naar een passende oplossing. Lees de garantievoorwaarden vooraf wel goed door, dit voorkomt teleurstellingen.
Mocht jouw beschadiging niet onder de garantie vallen, dan kunnen wij niets voor je doen.