Bezorging | Meest gestelde vragen

Bezorging | Meestgestelde vragen



  • Hoe laat komt mijn vloer?
  • Kan ik de vloer ophalen bij een van de showrooms?
  • Waar bezorgen jullie?


  • Bezorging

    U ontvangt altijd een sms de dag voordat de uw bestelling wordt uitgeleverd. Hierin staat een verwachte levertijd, die slechts ter indicatie geldt. U kunt uw leverdatum gratis wijzigen tot 5 werkdagen voor de bezorging. Anders betaalt u eenmalige kosten van 50 euro en per week extra kosten van 15 euro (opslagkosten).

    Het is niet mogelijk om uw vloer af te halen in de showroom. Onze vloeren komen binnen in een magazijn, vanwaar onze bestellingen verpakt en verstuurd worden. Onze showrooms zijn verkooppunten en niet in de mogelijkheid om deze pakken op te slaan.

    Afleveren

     

    Het is niet mogelijk om uw vloer naar een ophaalpunt te sturen, aangezien u persoonlijk dient te tekenen voor ontvangst.

    Indien u ook plinten hebt gekocht, houdt er dan rekening mee dat deze apart worden geleverd.

    Indien er producten missen bij de levering, neem contact op met de backoffice via het telefoonnummer 085-7730108.

    Waar bezorgen jullie?

     

    Onze vloeren worden bezorgd door Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Mocht u uw bestelling buiten deze landen willen laten bezorgen dan is dit mogelijk, maar dient u contact op te nemen met de backoffice via het telefoonnummer (085-7730108).

    Woont u midden in de stad of op de waddeneilanden, dan kan het zijn dat de vrachtwagen niet tot bij uw woning kan komen. Neem in dit geval contact op met de backoffice voor een afspraak.

    Bezorgkosten

     

    Onze verzamel- en vrachtkosten bedragen: € 49,95 voor bestellingen (en bijproducten) binnen Nederland en € 59,95 naar België. Uitgezonderd de waddeneilanden. Voor de tarieven voor de waddeneilanden kunt u contact met ons opnemen. Duitsland en Luxemburg kunnen de leveringstermijnen met 1 of meerdere werkdagen toenemen vanwege langere afleveringstijden. Voor overige landen fluctueren de leveringstermijn. Daarvoor dient u contact op te nemen met onze backoffice (085-7730108).