Klantenservice | Betalingen

Betalingen | Meestgestelde vragen



  • Waarvoor is de aanbetaling?
  • Mijn betaallink is verlopen
  • Kan ik in termijnen betalen
  • Welke betaalmogelijkheden heeft Handyfloor
  • Mijn betaling is mislukt, wat nu?


  • Aanbetaling

    De aanbetaling is om uw bestelling te bevestigen, te reserveren en indien aangekocht in een actieperiode voor het behouden van de actieprijzen.

    Indien de periode tussen uw besteldatum en verwachte leverdatum deze tussen de 2 tot 6 maanden is vragen wij een aanbetaling van 30%. Wordt u vloer na 6 maanden geleverd dan dient u minimaal 10% aan te betalen.

    10 werkdagen voor levering hoeft de vloer pas volledig betaald te zijn.

    De betaallink die u van ons ontvangt is 10 dagen geldig. U bent zelf verantwoordelijk voor een correcte betaling. Ook kunt u het geld overmaken naar onze bankrekening. Ons rekeningnummer is NL35INGB0660898802, ter name van Handyfloor BV. Vermeld het bestelnummer bij de betaling.

    Aanbetalen

     

    U kunt in onze showrooms pinnen. De betaallink die u van ons ontvangt is 10 dagen geldig. U bent zelf verantwoordelijk voor een correcte betaling. Ook kunt u het geld overmaken naar onze bankrekening. Ons rekeningnummer is NL35INGB0660898802, ter name van Handyfloor BV. Vermeld het bestelnummer bij de betaling.

    Betalingstermijn

     

    Onze betaallink is 10 dagen geldig. Verder dient de vloer 10 werkdagen voor levering volledig betaald te zijn.

    Wanneer u een betaling hebt gedaan, ontvangt u hiervan een bevestiging. Hierop staat onder andere het betaalde bedrag.
    Indien uw betaling is mislukt, probeer dan een andere betaalmethode of neem contact op met de backoffice (085-7730108).

    Pinbetalingen

     

    Bij Handyfloor.nl kunt u pinnen in de showroom. Hier kunt u de aanbetaling direct voldoen.


    iDeal

     

    Indien u geen Ideal-link heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met de Backoffice. Zij zullen u vervolgens opnieuw een betaallink sturen. U kunt het geld ook handmatig overmaken naar het rekeningnummer NL85INGB0660898802.


    Creditcard

     

    Bij creditcards van VISA en Mastercard staat de driecijferige CVC-code op de achterkant, rechts van de handtekening. Bij creditcards van American Express (AMEX) staat de CVC-code op de voorkant van de creditcard, rechts boven het creditcardnummer. De CVC-code heeft bij American Express vier cijfers in plaats van drie.

    Overboeking per bank

     

    U kunt handmatig het geld overmaken naar onze bankrekening. Ons rekeningnummer is NL35INGB0660898802, ter name van Handyfloor BV. Vermeld het bestelnummer bij de betaling.


    Onder Rembours (Betalen aan de bezorger)

     

    U kunt ook onder Rembours betalen. Bij rembours vragen we een aanbetaling van 30% en kunt u het restantbedrag per pin bij de chauffeur voldoen. De kosten voor Rembours zijn +€8,95 is en u dient rekening te houden met uw ingestelde paslimiet, aangezien het restbedrag volledig gepind dient te worden bij de chauffeur.