Klantenservice | Bestellen

Veelgestelde vragen



  • Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
  • Kan ik bijbestellen?
  • Ik wil de leverdatum / het leveradres wijzigen
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn order?
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
  • Mijn orderbevestiging klopt niet
  • Ik wil mijn bestelling annuleren


  • Bedankt dat je besteld heeft bij Handyfloor .

    Zodra je een bestelling geplaatst heeft, ontvang je een ontvangstbevestiging via het door jouw opgegeven email-adres.

    In deze mail vind je de informatie, zoals jouw bestelnummer, de bestelde producten met de bestelde hoeveelheid en daarbij de (eventuele) betaling die onlangs is voldaan.

    Tevens vind je op de bestelbevestiging een verwachte leverdatum. Graag jouw NAW gegevens checken en vooral ook het afleveradres (belangrijk voor de verzending van de producten) en het telefoonnummer (o.a. voor afstemming van de levering).

    Ik wil bestellen

     

    Je kan op meerdere manieren bestellen bij Handyfloor. Dit kan je doen in onze webshop, telefonisch of in een van onze showrooms, gezamenlijk met één van onze adviseurs. Zij zullen je order plaatsen in het systeem.
    Let op: De order wordt pas definitief wanneer je hebt (aan)betaald. Dit kan direct in de showroom, of via de betaalinformatie die achteraf gestuurd zal worden via de mail.

    Als je al een bestelling gedaan hebt en je wilt bijbestellen, dan kan dat. Doe dit wel op tijd, anders moet mogelijk de lever- of afhaaldatum aangepast worden. Indien je het afleveradres wilt wijzigen, doe dit dan ook op tijd.

    De bestelbevestiging

     

    Zodra de bestelling aangemaakt is, ontvang je een bestelbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres.

    Let op: Deze mail kan in jouw spambox terecht zijn gekomen. Controleer dat altijd eerst.

    In jouw bestelbevestiging vind je jouw bestelnummer, bestelde producten, bestelde hoeveelheid.

    Als de bestelde producten of hoeveelheid niet kloppen, neem dan contact met ons op.

    Ik wil annuleren

    Tot 10 dagen voor levering kan er kosteloos geannuleerd worden via info@handyfloor.nl met het bestelnummer en reden.

    Je kan jouw huidige bestelling ook omruilen voor een alternatieve Handyfloor vloer. Dit kan kosteloos binnen 14 dagen. Je ontvangt dan een bestelbevestiging met een wijziging, wel zo makkelijk.