Klantenservice | Bestellen bij Handyfloor

Bestellen | Meestgestelde vragen



  • Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
  • Kan ik bijbestellen?
  • Ik wil de leverdatum / het leveradres wijzigen
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn order?
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
  • Mijn orderbevestiging klopt niet
  • Ik wil mijn bestelling annuleren


  • Bedankt dat u besteld heeft bij Handyfloor .

    Zodra u een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u een ontvangstbevestiging via het door u opgegeven email-adres.

    In deze mail vindt u de informatie, zoals uw bestelnummer (beginnend met 1000), de bestelde producten met de bestelde hoeveelheid en daarbij de (eventuele) betaling die onlangs is voldaan.

    Tevens vindt u op de bestelbevestiging een verwachte leverdatum. Graag uw NAW gegevens checken en vooral ook het afleveradres (belangrijk voor de verzending van de producten) en het telefoonnummer (hierop ontvangt u een sms met gegevens of het transport van uw bestelling).

    Ik wil bestellen

     

    U kunt op meerdere manieren bestellen bij Handyfloor. Dit kunt u doen in onze webshop, of in een van onze showrooms, gezamenlijk met één van onze adviseurs. Zij zullen u order plaatsen in het systeem. Telefonisch via 085-7730098, per email info@handyfloor.nl of emailadres van uw Handyfloor contactpersoon.
    Let op: De order wordt pas definitief wanneer u heeft aanbetaald. Dit kan direct in de showroom, of via de betaallink die achteraf gestuurd zal worden via de mail.

    Als u al een bestelling gedaan heeft en u wilt bijbestellen, dan kan dat. Bij wijzigingen kunt u dit als service tot 11 werkdagen voor de leverdatum aanpassen. Wilt u later alsnog wijzigingen aanbrengen dan kan dit, echter is het dan mogelijk dat we de verwachte leverdatum bij stellen in overleg met u en er bijkomende kosten ontstaan voor het wijzigen van de order.

    Indien u het afleveradres wilt wijzigen, kunt u dit gratis doen tot 5 werkdagen voor de bezorging. Heeft u een paar dagen voor levering een spoedwijziging met betrekking tot het afleveradres, is dat mogelijk, maar dienen wij u 50 euro administratie en transportwijzigings kosten in rekening te brengen.

    Indien u de afleverdatum wilt wijzingen, kunt u dit gratis doen tot 5 werkdagen voor de bezorging. Heeft u een paar dagen voor levering een spoedwijziging met betrekking tot de afleverdatum, is dat mogelijk, maar dienen wij u 50 euro administratie en transportwijziging kosten in rekening te brengen. Let wel op dat we per week later leveren ook extra opslagkosten van 15 euro in rekening brengen.

    De bestelbevestiging

     

    Zodra de bestelling aangemaakt is, ontvangt u een bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

    Let op: Deze mail kan in uw spambox terecht zijn gekomen. Controleer dat altijd eerst.

    In uw bestelbevestiging vindt u, uw bestelnummer, bestelde producten, bestelde hoeveelheid.

    Als de bestelde producten of hoeveelheid niet kloppen, kunt u contact opnemen met uw Handyfloor adviseur door te bellen naar 085-7730098.

    Ik wil annuleren

    Binnen 14 dagen kan er kosteloos geannuleerd worden via info@handyfloor.nl met het bestelnummer en reden. U kunt hierna ook nog tot 10 werkdagen voor de levering annuleren bij backoffice@handyfloor.nl. Echter dient u dan wel 30% van het aankoopbedrag te betalen.

    U kunt uw huidige bestelling ook omruilen voor een alternatieve Handyfloor vloer. Dit kan kosteloos binnen 14 dagen. U ontvangt dan een bestelbevestiging met een wijziging, wel zo makkelijk voor u!