Klantenservice | Bestellen

Veelgestelde vragen



  • Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
  • Kan ik bijbestellen?
  • Ik wil de leverdatum / het leveradres wijzigen
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn order?
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
  • Mijn orderbevestiging klopt niet
  • Ik wil mijn bestelling annuleren


  • Bedankt dat u besteld heeft bij Handyfloor .

    Zodra u een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u een ontvangstbevestiging via het door uw opgegeven email-adres.

    In deze mail vindt u de informatie, zoals uw bestelnummer, de bestelde producten met de bestelde hoeveelheid en daarbij de (eventuele) betaling die onlangs is voldaan.

    Tevens vindt u op de bestelbevestiging een verwachte leverdatum. Graag uw NAW gegevens checken en vooral ook het afleveradres (belangrijk voor de verzending van de producten) en het telefoonnummer (o.a. voor afstemming van de levering).

    Ik wil bestellen

     

    U kunt op meerdere manieren bestellen bij Handyfloor. Dit kunt u doen in onze webshop, telefonisch of in een van onze showrooms, gezamenlijk met één van onze adviseurs. Zij zullen uw order plaatsen in het systeem.
    Let op: De order wordt pas definitief wanneer u hebt (aan)betaald. Dit kan direct in de showroom, of via de betaalinformatie die achteraf gestuurd zal worden via de mail.

    Als u al een bestelling gedaan hebt en u wilt bijbestellen, dan kan dat. Doe dit wel op tijd, anders moet mogelijk de lever- of afhaaldatum aangepast worden. Indien u het afleveradres wilt wijzigen, doe dit dan ook op tijd.

    De bestelbevestiging

     

    Zodra de bestelling aangemaakt is, ontvangt u een bestelbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres.

    Let op: Deze mail kan in uw spambox terecht zijn gekomen. Controleer dat altijd eerst.

    In jouw bestelbevestiging vindt u uw bestelnummer, bestelde producten, bestelde hoeveelheid.

    Als de bestelde producten of hoeveelheid niet kloppen, neem dan contact met ons op.

    Ik wil annuleren

    Tot 10 dagen voor levering kan er kosteloos geannuleerd worden via info@handyfloor.nl met het bestelnummer en reden.

    U kunt uw huidige bestelling ook omruilen voor een alternatieve Handyfloor vloer. Dit kan kosteloos binnen 14 dagen. U ontvangt dan een bestelbevestiging met een wijziging, wel zo makkelijk.